OK S prevádzkovaním webu HPobchod.sk nám pomáhajú súbory cookies. Cookies slúžia na prispôsobenie obsahu, meranie funkčnosti stránok a pomáhajú nám dosiahnuť vašej maximálnej spokojnosti. Používaním tohto webu súhlasíte s ich použitím. Viac informácií
HPobchod je tu stále pre vás. Tovar expedujeme každý pracovný deň.
Aktuálne informácie
 
 
 
Kontakty
 
  Telefonické objednávky 0244 643 181  (Pracovné dni 9-17 hod.)
 
Všetko o nákupe
 
O nás
 
  Prihlásiť
Košík
     Počítače Notebooky Monitory Tlačiarne Skenery Príslušenstvo Atramenty a tonery Care Pack Software Náš tip
 

Ako reklamovať?

Obráťte sa na technickú podporu HP


V prípade problémov so zakúpeným HP produktom môžete jeho reklamáciu vybaviť:
- na servisnom stredisku HP
- u autorizovaných servisných partneroch HP

Upozornenie: platí len pre tovar zakúpený na HPobchod.sk!
V ostatných prípadoch sa obracajte na Vášho predajcu či na servisné stredisko

Dostali ste nový produkt v poslednom mesiaci a nie je dokonalý alebo nefunguje? Pre rýchle riešenie problémov má spoločnosť HP pripravený rýchly proces pre reklamácie do 30 dní od kúpy. Produkty pri reklamácii do 30 dní sa neopravujú. Záleží nám, aby reklamácia prebehla čo najrýchlejšie, preto je meníme za nové alebo vraciame peniaze. Reklamáciu nám musí schváliť servisný partner Swiss.
Ak teda práve zakúpený produkt nefunguje, uľahčíme vám situáciu niekoľkými jednoduchými krokmi

  1. Označte balík
    Vytlačte si štítok pre uplatnenie reklamácie do 30 dní, ktorý nalepíte na krabicu. Tento dokument vytlačte. Dôležité je označenie krabice výrazným nápisom DOA.
  2. Popíšte nám závadu
    Súčasťou štítku je aj reklamačný protokol. Prosíme o jeho vyplnenie.
    - popíšte závadu
    - doplňte kontaktné údaje vrátane emailovej adresy, telefónneho kontaktu
    - vyplňte spôsob riešenia - vrátenie peňazí / výmena za nový kus
    - tento protokol potom, spoločne s vyjadrením zo servisu, zašlite na adresu reklamace@hpobchod.sk
  3. Produkt správne zabaľte
    Do originálnej škatule označené podľa návodu vyššie zabaľte produkt vrátane kompletného príslušenstva a reklamačného protokolu.

  4. Máte zabalené?
    Označený balík zašlete nebo osobně doneste na adresu servisního partnera Swiss:
    SWISS spol. s r.o.
    Pestovateľská 13 – areál OC Korzo
    821 04 Bratislava

    www.swissservice.sk/kontakt/

Zistite ako postupovať pri uplatnení práva na odstúpenie od kupnej zmluvy.

© 2008 - 2020 HPobchod.sk